Langkau ke kandungan utama


 

PERSOALAN BERKENAAN UBAT?

 

Talian bebas tol:
1800 – 88 – 6722

Pusat Panggilan Farmasi Kebangsaan (NPCC)
 

Waktu operasi: 8 pagi – 5 petang
(Isnin – Jumaat, kecuali Cuti Umum)

 

Laman web:
Sistem Pengurusan Aduan Awam Kementerian Kesihatan Malaysia


 

DRUG INFORMATION ENQUIRIES?

 

Toll free line:
1800 – 88 – 6722


National Pharmacy Call Centre (NPCC)

 

Operating hours: 8 am – 5 pm
(Monday – Friday except Public Holiday)

 

Website:
Sistem Pengurusan Aduan Awam Kementerian Kesihatan Malaysia

[MELAKA] Forum ' Yakinkah anda dengan ubat yang diambil?'

Sukacitanya Bahagian Perkhidmatan Farmasi, JKN Melaka akan menganjurkan sebuah forum bertajuk "Yakinkah anda dengan ubat yang diambil?" di Rumah Media, MITC Melaka.

Forum bertujuan untuk mengupas keyakinan pengguna dalam pengambilan ubat -ubatan terutamanya dari aspek KEHALALAN dan KESELAMATAN ubat tersebut.

Segala persoalan anda akan dibincangkan dan dijawab oleh barisan panel yang berpengalaman dan berpengetahuan luas.

Datanglah beramai - ramai. Pameran berkaitan penggunaan ubat berkualiti turut dijalankan. Pengunjung bertuah akan dapat hadiah istimewa.

KONGSI PROGRAM

 | 

Rumah Media, MITC, Melaka

Bahagian Perkhidmatan Farmasi, Jabatan Kesihatan Negeri Melaka

SERTAI KAMI  

PERSOALAN BERKENAAN UBAT

MAKLUMAT UBAT & ISU KESIHATAN

PROGRAM KAMI  

CONTACT US

PHARMACEUTICAL SERVICES PROGRAMME
LOT 36, JALAN PROFESOR DIRAJA UNGKU AZIZ, 46200,
PETALING JAYA, SELANGOR

NATIONAL PHARMACY CALL CENTRE (NPCC)

Muat turun video Instagram Muat turun video

PENAFIAN: Program Perkhidmatan Farmasi, Kementerian Kesihatan Malaysia tidak akan bertanggungjawab
ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini.

Hakcipta Terpelihara © 2008 - 2022 - Kenali Ubat Anda


Login Pentadbiran - Peta Laman